Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

wtorek, 19 listopada 2019

Natura -Upływ czasu

Upływ czasu dotyka także naturę . Wędrując w ostępach leśnych ,zadzierając głowę można zobaczyć "rozmaitości " stworzone przez naturę . Huby ,narośla i inne .Niektóre huby mają ciekawe kształty .
W niektórych przypadkach natura brutalnie obeszła się z drzewostanem ,w niektórych bobry zrobiły swoje .

Natura potrafi być brutalna 



Ta wierzba swoje lata świetności ma za sobą 


Narosla na drzewach przybierają różne kształty 



Lasek brzozowy na mokradłach po nawałnicach 



Huby ,huby 


Prace bobrów -grubość nie gra loli 




Nie znam sie na chorobach drzew ,ale to jest chyba właśnie to 





Huba jak noga słonia ,takie moje skojarzenie 




Różne kształty i barwy 








Jak z innej galaktyki 




To tyle na teraz ,na pewno jeszcze powróci temat... 

8 komentarzy:

  1. Podobają mi się widoki na podmokłych terenach, gdzie drzewa nie dają rady i zamierają. Widziałam wiele takich widoków na Mazurach, gdzie w obniżeniach stała woda i zarastała trzciną i innymi roślinami wodnymi. Fajne zbliżenia grzybów!

    OdpowiedzUsuń
  2. geweldig wat is de natuur toch mooi ,zo te zien hebben de bevers ook goed huis gehouden.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie narośla na drzewach to nowotwory (nie mówię o hubach). Kiedyś byłam w klasztorze na Łysej Górze, gdzie tym chorobom drzew była poświęcona cała ekspozycja muzealna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię obserwować naturę gdy jestem w lesie. Szczególnie kształty drzew. Las potrafi być pełen różnorodności. Pozdrawiam Autora

    OdpowiedzUsuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate