Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

środa, 11 grudnia 2019

Zimowe sikoreczki

No i mamy grudzień ,tak jak obiecałem będę częściej prezentował zimowe ptaszki. Zaczęły już dość gromadnie  przylatywać do mojej zimowej "restauracji" . Obecnie królują sikorki ,wróble ,rzadziej czyże i dzwońce .  Postaram się uwieczniać ptaki w rożnych konfiguracjach ,przy karmniku .

Modraszka zwyczajna 
Bardzo często lubi wydziobywać jest trochę 
mniej  płochliwa 





Bogatka zwyczajna 
Portretowo 

















8 komentarzy:

  1. Sikorki są wdzięcznym obiektem fotografii. bardzo je lubię, choć są takie powszechne. miałeś przyzwoite światło, bo ja jeszcze nie rozpoczęłam sezonu przy karmniku. Każdy weekend, kiedy mam czas jest tak ciemno, ze nawet nie rozkładamy czatowni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne. Ja również lubię obserwować te ptaszęta. Na balkonie mają stołówkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest ważne gdzie się dokarmia ,ważne że przylatują .Pozdrówka

      Usuń
  3. No no... zdjęcia sikoreczek pierwsza klasa! Wspaniale je uchwyciłeś. Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sikorki wdzięczny temat, bo ładnie pozują, ładne z przodu, z tyłu i boku. lubię robić zdjęcia ptakom. Twoje są piękne.

    OdpowiedzUsuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate