Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

niedziela, 3 listopada 2019

Moje wróbelki cz.1

Jesień ,czas na ptaszki.Dokarmianie ptaków już rozpoczęte,no narazie delikatnie.Lubie obserwować te "moje" ptaszki .Wiem że niema ich gatunkowo wiele .Królują wróble,sikorki ,sójki,dzwońce .
Każdy ptak ma inne przyzwyczajenia,każda fotka jest inna. Nie jest ważne czy pada deszcz ,śnieg czy świeci słońce zawsze warto wziąć aparat w rękę i zrobić parę zdjęć.











7 komentarzy:

  1. Pewnie, że warto chwytać za aparat. Bardzo ładna kolekcja wróblich portretów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze są te nasze wróbelki. Też lubię obserwować, chociaż nie łatwo jest fotografować te ruchliwe ptaszęta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cenne zdjęcia, bo wróbli coraz mniej. Kiedyś powszechny ptak, dziś staje się rzadkością. Mam przyjemność gościć je pod swoim dachem (3 gniazda pod dachówkami) i jakoś nie przeszkadza mi to, ze trochę nabrudzą i nahałasują! niech im na zdrowie wyjdzie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje było ich bardzo duzo .Trzeba o nie dbać ,dokarmiać .Każde zdjęcie jest inne ,ciekawsze .Pozdrawiam

      Usuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate