Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

poniedziałek, 28 października 2019

Słońce zachodzi

Przez cały okres wiosenne letni fotografowałem zachody słońca ,ale jakoś nie składało się aby je wystawić .Teraz kiedy przyszedł czas na "oczyszczenie " swoich fotek jest okazja aby je zaprezentować.





















Teraz tylko pozostaje poczekać na piękne kadry zimowe 

5 komentarzy:

  1. Ciekawe ujęcia, szczególnie te z licznymi chmurkami na niebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG!
    Przecudne zdjęcia, zachwycające widoki.
    Mam nadzieję, że na twoim blogu pojawią się jeszcze kadry jesienne.
    Miłej niedzieli i uroczego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłe pejzaże! Podobają mi się te ujęcia! Jesień o zachodzie wygląda fajnie!

    OdpowiedzUsuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate