Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

niedziela, 21 kwietnia 2013

Wiosenne kwiatki

Na początku wiosny zakwitają kwiaty rożnego rodzaju .


Nawet na łące można spotkać piękne i kolorowe roślinki


Żonkile ubarwiają każdą rabatkę 




Cebulica syberyjska (Scilla sibirica)


 Roślina cebulowa (bulwiasta) zimująca w gruncie
Niska roślinka, dorasta do 10-15 cm.
Drobne dzwonkowate kwiaty osadzone są na szypułkach po 2-3, tworząc groniasty kwiatostan. Barwa kwiatów najczęściej niebieska ale są też odmiany o kwiatach białych lub różowych.
Z cebuli wyrastają też 3-4 liście o szerokości1 cm
 Kwitną w tym samym czasie co krokusy i perwiosnki.






Fiołek pachnący



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate