Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

sobota, 20 kwietnia 2013

Wszystko budzi się do życia

Śniegi zniknęły,natura zrobiła się zaraz weselsza.
Wszystko co żyje budzi się do życia .
Krzewy ,trawy i kwiaty z radością pną się w stronę słońca .



 Bazie po zimowej aurze przekwitają ,i robią się bardzo piękne




Roślinki przebijają sie przez nagrzewającą się ziemię i zmierzają do słońca 




Na krzewach agrestu pojawiły się piękne zielone listki 




Pszczoły rozpoczynają zapylanie 












2 komentarze:

  1. Çok güzel fotoğraflar Çok Başarılı çekim. Tebrik ederim. Selamlar.

    OdpowiedzUsuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate