Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

piątek, 15 sierpnia 2014

Letnie spotkania

Koziołek i szarak

Przez parę dni spotykałem go prawie w tym samym miejscu .
Aż wreszcie udało mi się go fotografować . 




Szedłem drogą z aparatem uszykowanym na makro ,
w pewnej chwili zauważyłem go jak 
wybiegł na łąkę całkiem blisko mnie .
Stał tam przez dłużą chwile co pozwoliło 
mi się przygotować .
I oto efekt . 





10 komentarzy:

  1. Dorodny okaz koziołka Ci się trafił, gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szaraczków w tym roku Ci u nas w bród w ogrodzie i obok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie bardzo ,ale ten to wypatrzony przypadek .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. geweldig mooi eerst het haasje en daarna het jonge bokje ze zijn gewoon perfect.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo blisko wow...
    Trzeba mieć cierpliwość do takiej fotografii :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i trzeba mieć cierpliwość ,ale i dużo szczęścia .
    Dzieki za komenta
    Miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są spotkania ze zwierzątkami w naturze.

    OdpowiedzUsuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate