Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Archiwum bloga

sobota, 7 czerwca 2014

Owady w kąpieli z kropelek rosy

Kilka fotek skąpanych w kroplach rosy owadów.
Do takich kadrów warto zrywać się o świcie
i brodzić pośród traw po łąkach .


Ciężar kropli musi ciążyć 


I zapłakał nad pięknem poranka 


I po prysznicu 


Odlecę jak obeschnę 




Trudno się wspinać po mokrym 


Poczekam za słoneczkiem to mnie osuszy 



Oj ,bo się przeziębię 






14 komentarzy:

  1. heeft het zo geregend of was je er zo vroeg bij? wat het ook is de foto,s zijn geweldig mooi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są skąpane w porannej rosie stiefbeen .
      Pozdrawiam :}

      Usuń
  2. Przepiękne okazy Jarku. Mam pytanie co do tych zdjęć - czy wszystkie są tegoroczne? bo koników jeszcze nie spotkałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marcinie wszystkie robione są w środę rano , jakoś mi wpadł .
      Pozdrawiam :}

      Usuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia.

    Załączam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyrazy uznania dla tego wspaniałego bloga i owadów pod krople rosy. Piękne kolory, jasne i piękne kompozycje.
    Z poważaniem, Helma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa i odwiedziny .
      Pozdrawiam :}

      Usuń
  5. Wspaniałe zdjęcia. Gdzie Ty znajdujesz te wszystkie owady, gdzie ich szukać rano?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O poranku najlepiej wyjść ć na jakąś spokojną lakę ,ale naprawdę raniutko .Reszta to powolna obserwacje .
      Polecam .
      Pozdrawiam :}

      Usuń
  6. Spectacular macros!

    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny i komentarz .
      Pozdrawiam

      Usuń

Translate