Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

wtorek, 3 czerwca 2014

Lucerna sierpowata - Medicago falcata


  • Lucerna sierpowata - Medicago falcata




  • niedziela, 28 lipca 2013







  • 9 komentarzy:

    1. Hi!!!.. Beautiful macro.. Nice pics.. Regards from Madrid..

      OdpowiedzUsuń
    2. Dziekuje za miły komentarz i odwiedziny .
      Pozdrawiam :}

      OdpowiedzUsuń
    3. Świetne zdjęcia! Doskonale!!
      Zroszone kwiaty wyglądają zjawiskowo. Nigdy czegoś podobnego nie widziałam.
      Chociaż wiem, że kiedyś i tak muszą być zraszane, to ten moment zawsze mi umykał.
      Pozdrawiam:)

      OdpowiedzUsuń
    4. Dziekuje Ci za mile słowa ,dlatego bardzo lubię "wałęsać" się o poranku po łąkach .
      Pozdrawiam serdecznie :}

      OdpowiedzUsuń
    5. Fantastyczne zdjęcia w makro obiektywie. Cudownie uchwycone krople rosy !
      Pozdrawiam !

      OdpowiedzUsuń

    Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
    blog fotograficzny
    Akcja: Nie kradnij zdjęć!
    Agregator Blogów Fotograficznych
    zBLOGowani.pl

    Translate