Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

sobota, 13 listopada 2021

Letnie wspomnienia - Zachody słońca

 Minoł pewien okres zastoju w prezentowaniu Moich fotografii .Życie pisze zawsze swoje scenariusze ,tak bywa . Postaram się choć troszkę nadrobić stracony czas . 

Parę fotek z zachodami słońca podczas pobytu nad jeziorami , no i [tak nietypowo z okna mego domu ] . 


                                                  Jezioro Kierskie koło poznania w Wielkopolsce 



















                     Rozlewiska rzeki Cybiny w Swarzędzu [Wielkopolska] 








                                                            Widok z mego okna 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate