Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

wtorek, 5 stycznia 2021

Sójka

 Okres zimowy pora dokarmiać ptaki . Jednym z mało płochliwych ptaków jest Sójka . Bardzo malowniczy ptak , ale co trzeba powiedzieć jest bardzo lubiąca sobie dobrze podjeść.

Bardzo lubię ja obserwować ,jej nawyki ,sposób zjadania szczególnie orzechów włoskich .

Pozuje bardzo ładnie jak modelka . 

Obserwacja terenu 


Pierwsze kęsy na próbę 


Trzeba posmakować 


No czas na posiłek 




Nawet większe kawałki nie są problemem 






Oj, troszkę za dużo 


Ale dała rade 


Nie uroni ani kęsa 


Teraz mogę zapozować w nagrodę za obfity posiłek 










To by było na tyle . CDN....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate