Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

piątek, 3 kwietnia 2020

Wiosna -wszystko budzi się do życia

Wiosna to piękny czas w przyrodzie ,wszystko budzi się do życia .
Parę fotek z tego pięknego okresu .

Rozpocznę od mojej wierzby ,która na jesieni przeszła mocną metamorfozę w postaci ostrego cięcia .
Obawiałem się że na wiosnę może być mizerna ,i się nie odrodzić .
Widać jednak ze nie jest tak żle .Pojawiają się pierwsze listki ,odrosty. Widać że natura potrafi się obronić .








Maliny mają w okresie rozkwitu naprawdę piękne listeczki 



No i nie zapominajmy o baziach które pięknie barwią gałązki


Pąki gruszy wyglądają jak postacie z gier 
[Ot takie moje skojarzenie ]


Bzy w tym roku bardzo szybko pokazują swe piękno 




No i sprawa oczywista to słoneczna forsycja 
barwiąca swym pięknem nasze ogrody   


Przyszedł czas przedstawić królową ogrodów róże 





Zajrzyjmy teraz na rabatki kwiatowe 
Na początek
Ciemiernik 




Gdzieś w kąciku rabatki ukrył się żółty żonkil 


Przylaszczka pospolita to typowy wczesno wiosenny kwiat 



Prymulki to moje ulubione kwiatki mogę je podziwiać prawie cały rok 




Krokus gości prawie w każdym ogrodzie na wiosnę 



Stokrotki wysiewają się samoczynnie ,nawet w miejscach nieraz nie chcianych 



No i teraz niezniszczalne bratki ,przetrwają każdą pogodę









Ciąg dalszy nastąpi w miarę zbierania materiałów  









4 komentarze:

  1. Wspaniałe ujęcia! Niech chociaż te pąki i kwiaty dadzą nam nieco ulgi w tym trudnym czasie. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie .Jeszcze będzie lepiej . Dużo zdrowia życzę

      Usuń
  2. Przepiękne są te początki rozkwitu wiosennego. Ja niestety musiałam zawiesić aparat na "kołku". Z przyczyn ogólnie wiadomych. Od miesiąca nie wychodzę nigdzie.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi został tylko ogródek przydomowy,trzeba wytrwać . Zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie .

      Usuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate