Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

poniedziałek, 6 stycznia 2020

Na czarnym tle

Postanowiłem troszkę poeksperymentować i prawie się udało .Gorzej było z ptakami,nie były takie skore do pozowania . Parę godzin zeszło na oczekiwaniu w jednym miejscu ,statyw okazał się nie odzowny . Ale wyszło jak wyszło . Muszę stwierdzić że tylko Modraszka była na tyle mało płochliwa że można było ją uwiecznić .Odległość obiektywu od ptaka to jednak tylko 1 metr . Sami oceńcie jak wyszło . Rozumie że do ideału jeszcze daleka droga .










2 komentarze:

  1. Czarne tło fajne! Trochę za ciasno w kadrze i kolory siatek trochę odwracają uwagę od obiektu, ale pomysł fajny. Coś innego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak konstruktywną opinie ,bardzo mi na tym zależało .Pozdrawiam

      Usuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate