Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

niedziela, 10 marca 2019

Podrzut myszowaty

Podrzut myszowaty

Podrzut myszaty, podrzut szary – gatunek chrząszcza z rodziny sprężykowatych.
 Larwa jest drutowcem. Jest szkodnikiem, który uszkadza korzenie i nasiona. Postać dorosła uszkadza pączki oraz korę dębów i róż.
Osiąga 1,5 cm długości ciała. Larwa dorasta do 2,8 cm długości.
Samica składa jaja w okresie od czerwca do lipca. Rozwój trwa kilka lat. Przepoczwarzenie następuje z końcem lata


2 komentarze:

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate