Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

czwartek, 27 września 2018

Koniki polne , Świerszcze

Koniki polne , Świerszcze  bardzo je lubię fotografować .Pomimo tego że są bardzo skoczne ,jeśli wypatrzy się je pośród traw to siedzą spokojnie nieświadome że mają sesje zdjęciową .Tego lata było ich wyjątkowo dużo .Jak na szarańczaka  jest piękny .

























2 komentarze:

  1. Niezłe okazy. Takie 10 cm widziałam tylko raz w życiu nad Jeziorakiem. Mniejszy egzemplarz odwiedził mnie w tym roku w blokowisku. Przysiadł w nocy na moskitierze. Musiałam bronić go przed kotem.

    OdpowiedzUsuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate