Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

niedziela, 23 października 2016

Z cyklu Wróbelkowy świat

Przyszedł czas  na fotografowanie ptaszków , no z  przyczyn zrozumiałych [czyli brak innych rodzajów]
będą to takie ptaszki jak Wróble , Sikorki , Zięby ,Trznadle .
Jednak wróbelki i sikorki są więcej " dostępne"

Wróble i Mazurki 












Ciąg dalszy na pewno nastąpi .

8 komentarzy:

  1. Świetne, można naprawdę dobrze je obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróbelki też są cudowne. Zazwyczaj nie zwraca się na nie uwagi, a też mają piękne upierzenie z różnych odcieniach brązu i szarości oraz super wychodzą na zdjęciach. Piękne ujęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero w tym roku zaczęłam je odróżniać.
    Świetne portreciki.....

    OdpowiedzUsuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate