Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Archiwum bloga

niedziela, 15 listopada 2015

Karmnikowe przymiarki

Późna jesień to czas na przygotowanie "restauracji" dla ptaków.
Postawiłem nowy ,następny karmnik w nowym miejscu. Ptaki nie potrzebowały się przyzwyczajać
od razu zadomowiły się w nowym miejscu . Najbardziej smakują im ziarna słonecznika i łuskane orzechy .


PRZYGLĄDAŁY SIĘ TYLKO PRZEZ CHWILE 














9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i widać na zdjęciach, że cieszy się sporym zainteresowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłem zdziwiony ze tak od razu zaakceptowały . Wiesz Marcinie idzie zima ,plucha itp. to będzie można pobawić się fotkami .Może jakiś : złoty szczał" się trafi haha .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. U mnie tez mnóstwo sikorek :) Codziennie za oknem, na orzechu i bzach siedzi mi kilkanaście bogatek i kilka modraszek :)
    Co prawda karmnika nie mam, ale wieszam im kule pokarmowe i słoninę.
    Często też na orzechu i lipie goszczą mi dzięcioły duże i sójki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać, karmnik od razu zyskał zainteresowanie. Niedługo będzie mnóstwo gości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O własnie sobie przypomniałem, że muszę rozwiesić już swoim ogrodowym pupilom trochę prowiantu. A mam piękną gromadkę sikorek i wróbli, oraz dzięcioły i sójki :)

    PS. Przepraszam, że tak tutaj piszę, ale nie mam się jak skontaktować.
    Po przeczytaniu można skasować ten komentarz.
    Zmieniłem adres swoje strony przyrodniczej.
    Zapraszam do ponownej "nowej" obserwacji :)
    http://puszczasandomierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje już czas aby się przyzwyczajały .Dzieki za adres
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Que buena idea acercar las aves con ayuda de un comedero. Buen reportaje y preciosas fotografías. Un abrazo

    OdpowiedzUsuń

Translate