Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Archiwum bloga

środa, 14 października 2015

Jeszcze raz rzeka Warta

Jeszcze jeden plener nad wartą .Pogoda znowu dopisało ,chwilami było chłodno ,ale słonce
i tak ogrzewało . Tą razom rzeka Warta w Czerwonaku kolo poznania . Pomalutku ,drobnymi kroczkami nadchodzi polska złota jesień .

No ruszamy jeszcze kawałek i ścieżka
zaprowadzi nad rzekę  


Miejsce okazało się urocze 




Wzdłuż brzegu rzeki ładnie 
prezentowała się jesień 



W oddali ukazał się ciekawy budynek 


BUDYNEK OKAZAŁ SIĘ :

Zespół elewatorów zbożowych w północnej części miejscowości. Pierwsza część zespołu powstała w 1955. W latach 70. XX w. założenie uzupełniono o żelbetowe silosy przystosowane także do odbioru zboża z barek rzecznych. Za elewatorem znajduje się nieczynny port na rzece Warcie oraz młyn do mielenia ziarna.




 Po wejściu mała fotka 
ale aparat mnie nie lubi 


Z tarasu starego budynku rozpościerał się wspaniały widok na rzekę

 


A to tak na koniec stare ale piękne 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate