Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

środa, 14 października 2015

Jeszcze raz rzeka Warta

Jeszcze jeden plener nad wartą .Pogoda znowu dopisało ,chwilami było chłodno ,ale słonce
i tak ogrzewało . Tą razom rzeka Warta w Czerwonaku kolo poznania . Pomalutku ,drobnymi kroczkami nadchodzi polska złota jesień .

No ruszamy jeszcze kawałek i ścieżka
zaprowadzi nad rzekę  


Miejsce okazało się urocze 




Wzdłuż brzegu rzeki ładnie 
prezentowała się jesień 



W oddali ukazał się ciekawy budynek 


BUDYNEK OKAZAŁ SIĘ :

Zespół elewatorów zbożowych w północnej części miejscowości. Pierwsza część zespołu powstała w 1955. W latach 70. XX w. założenie uzupełniono o żelbetowe silosy przystosowane także do odbioru zboża z barek rzecznych. Za elewatorem znajduje się nieczynny port na rzece Warcie oraz młyn do mielenia ziarna.




 Po wejściu mała fotka 
ale aparat mnie nie lubi 


Z tarasu starego budynku rozpościerał się wspaniały widok na rzekę

 


A to tak na koniec stare ale piękne 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate