Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

niedziela, 27 września 2015

Nad rzeką Wartą

Tydzień temu pogoda była przepiękna , wybrałem się do Owinsk koło Poznania
Są tam malownicze tereny warty [choć jednostajne ] . Ale jak pogoda tak piękna
to nie ma co narzekać . Wody w rzece co widać jak na lekarstwo .
Brzegi porosniente pięknymi drzewami ,jest dużo uschniętych i nie tkniętych ludzką
ręką .żałuje tylko ze przez te parę godzin nie spotkałem żadnej zwierzyny .
Ale szczupaki wyskakiwały ponad wodę gęsto .
Zwiedziłem pobieżnie klasztor pocysterski i przyległy do niego ogród zmysłów dla niewidomych .
Jest też kilka fotek pałacu w Owińskach z pięknym stawem .
I to by było na tyle po tak długiej przerwie .



Chmurki nad rzeka były naprawdę wspaniale 




Te tereny będą pięknie wyglądały jesienią 




Jest wiele uschniętych drzew 


Wiatr i upływ czasu zrobiły swoje 






Przyroda woła o pomoc 



Na sam koniec spaceru mała inspiracja 


Klasztor pocysterski 


Ogród zmysłów dla niewidomych 


Alejka ogrodowa 


Kaplica klasztorna 



Pałac rodziny von Treskow 









2 komentarze:

  1. Mała inspiracja niezmiernie uduchowiona.
    Warta to moja pierwsza namacalna rzeka, jednak z okolic Uniejowa (teraz największe termy w Polsce i kto by się spodziewał takiej atrakcji w centrumie).
    Po kilkudziesięciu latach obserwowałam na Warcie krę na moście przy Ostrowie Tumskim, przypominającą placki ziemniaczane, moczone w śmietanie. Kiedyś "odkopię" te zdjęcia.
    Ogród niesamowity, myślę jednak, że kościół na to nie wpadł tylko UE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie Warte ,choć rzadko tam bywam .A klasztor naprawdę jest piękny .Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate