Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

niedziela, 3 maja 2015

Drozd

Zauważyłem młode lisy ,postanowiłem się zasadzić na nie .
Zasiadka się nie udała . W  pewnym momencie zauważyłem po prawej stronie w bardzo
bliskiej odległości ptaka ,spał , dopiero jak migawka kliknęła otworzył oczy.
Nie mam tych zdjęć  ponieważ był bardzo blisko ,za blisko jak na obiektyw 300mm.
Udało mi się tylko pstryknąć te dwie fotki [jako takie]
To już tak jest ze albo za blisko ,albo za daleko .

Przygoda ta wydaje mi się ciekawa dlatego ja publikuje




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate