Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

niedziela, 12 kwietnia 2015

Plener w wiosennym słońcu

W sobotę 12 kwietnia wybrałem się do lasu w okolice Iwna .Pogoda była naprawdę wspaniała .
Zwierzyny nijak nie było ,ale za to piękno przyrody w całej krasie .Na łąkach kwitną kwiaty .
Szkoda było by zmarnować tak pięknego dnia na siedzenie w domu .


Trzeba tylko przejść pod droga szybkiego ruchu 
i jesteśmy na ukwieconych lakach 




Aparat w gotowości  i zaczynamy wędrówkę 



Pola i łąki ciche i spokojne 


Są tu tereny z dość dużą ilością zwierzyny 
łownej ,wiec i ambony być muszą 







Jesteśmy na skraju lasu 


Są to tereny idealne do jazdy konnej 


Bardzo lubię takie podmokle miejsca ,
takie prawie uroczyska 


Mała "wysepka" 






Dużo wiatrołomów przez nikogo "na szczęście"
nie zbieranych 





 Wracamy na łąki  umaszczone kwieciem 



I motylki się trafiają 







 Jeszcze mech kwitnący 






Żuczek pośród traw i liści 


Wszystko kwitnie w koło 





Pszczoły bardzo zapracowane 






6 komentarzy:

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate