Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Archiwum bloga

poniedziałek, 9 lutego 2015

Na ciemnym tle

Zima ,jakoś trudno się zebrać na jakiś plener . W tym roku  zima więcej momentami zakrawa
na wiosnę . Przyszła na chwile ze śniegiem i tyle ją się widziało ,teraz znowu odwilż .
Postanowiłem wystawić parę fotek kwiatów ,ot tak dla uprzyjemnienia tej nietypowej aury .
Ale już jest światełko w tunelu ,luty minie i ani się człowiek nie obejrzy i przyjdzie wiosna .
WIĘC ABY DO WIOSNY .







16 komentarzy:

  1. Jarku bardzo podobają mi się te kontrasty! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są Marcinie takie pozostałości próbne .
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wat komen ze mooi tot hun recht in deze donkere achtergrond.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byle by jak najszybciej. Wczoraj jednak burze śniegowe, później blask księżyca a dzisiaj od śnieżycy do deszczu. Brrr.
    Zdjęcia świeże iście wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to powychodziło:) Aby do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, piękne kwiaty wyjdzie na tle.
    Pozdrowienia Tinie

    OdpowiedzUsuń

Translate