Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Archiwum bloga

sobota, 27 września 2014

Pierwsze dni jesieni

No jest ,już dotarła do nas .Jesień dla niektórych nie chciana ,dla innych ukochana .
Jesień szczególnie jak jest słoneczna i sucha potrafi zachwycić nas swym pięknem kolorów .
Wybrałem się na krótki spacer w dolinę rzeki Cybiny .
Pogoda była bardzo wietrzna ,ale było stosunkowo ciepło .
Oto kilka fotek .




 Nad rozlewiskami rzeki panuje sielski spokój 


Roślinność w przydrożnych zaroślach 
nabiera jesiennych barw 






Wiatr kołysał brzozami 



Piękne chmurki płyną nad polami 
Rolnicy kontynuując swe jesienne prace 
wykorzystują piękną pogodę 


Takie samotne na wzniesieniu 


Pola zaorane ,nabierają pięknych barw 




W górę 


 I w dół 


Trawy w słońcu [no może pod słońce ] 


Roślinność już jesiennymi owocami zachwyca 



Jeszcze letnie ,ale jeszcze w "formie" 










6 komentarzy:

  1. Cudowna przyroda, wspaniałe zdjęcia, widać ,że już jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, muszę powiedzieć Jarku, że bardzo ciekawie pokazałeś tę Dolinę Cybiny, aż chcę się tam być. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Marcinie teren jest naprawdę piekny .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękne! Uwielbiam piękną, złotą jesień. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.kochamswojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Translate