Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

niedziela, 25 maja 2014

Żuk wiosenny

Żuk wiosenny -gatunek chrząszcza
Żuk gnojarz (geotrupes stercorarius) - często spotykany chrząszcz z rodziny rodziny gnojarzowatych, opiekujący się swoim potomstwem i usuwający odchody zwierząt, zwłaszcza koni.
Zwany jest  również żukiem gnojowym, żukiem leśnym lub gnojakiem
Mimo groźnego wyglądu owad ten nie gryzie człowieka. Bez obaw można wziąć go na rękę








sobota, 17 maja 2014



4 komentarze:

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate