Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

piątek, 7 marca 2014

Pierwsze rozkwitanie

Zima była w tym sezonie bardzo nietypowa,dlatego rośliny wcześniej wegetują .
Wreszcie będę mógł zająć się moja ulubiona pasja fotografowania makro ,fauny i flory .Dlatego często na moim blogu będą gościć te własnie fotki .
To naprawdę piekny okres ,gdy przyroda budzi się do życia .


W  górę ku słońcu 


To malutkie odnalazłem w niskiej jeszcze trawce 


Rodząca się do życia hortensja 





Był zawsze pierwszym zwiastunem wiosny 

LIST DO WIOSNY 

Jak się czujesz, pani Wiosno? 
Czy już nowe pączki rosną? 
Czy już trawa rozpędziła się do słonka? 
Czy z rękawa wypuściłaś już skowronka? 





STOKROTKA 
Gellner Dorota


Zakwitła wśród trawy 
różowa stokrotka. 
Uśmiecha się do niej 
każdy, kto ją napotka. 

Nie przygnieć stokrotki, 
nawet, gdy się potkniesz. 
Gdy to Ci się zdarzy, 
przeproś ją stokrotnie. 



Mech 




WIOSNA 
Strzałkowska M.

Przyszła wiosna cichuteńko, 
Przyszła wiosna na paluszkach 
I na wierzbie, wśród gałęzi 
Zatańczyła w żółtych puszkach 
Zdjęła z jezior tafle lodu, 
Pościągała z róż chochoły, 
Dała drzewom świeżą zieleń, 
Obudziła w ulach pszczoły 
Wlała w ziemię zapach deszczu, 
Pobieliła słońcem ściany 
Namówiła do powrotu 
Wilgi, czaple i bociany 
Dzikie śliwy i czeremchy 
Obsypała białym kwiatem 
I na łące, w blasku słońca 
Czeka na spotkanie z latem 


 Troszkę się dzisiaj pobawiłem słowem pisanym [WIERSZEM]
ale to pewnie wpływ wiosny . 

6 komentarzy:

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate