Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

niedziela, 26 stycznia 2014

Niedzielny spacer

Jest niedziela 26.stycznia  ranek mroźny  tem -12 .Ok 10 postanowilem jednak mimo mrozu wybrać się na krotki spacer nad jez.Swarzedzkie .
Wiatr zawiewał nieprzyjemnie mroźny , na lodowej tafli jeziora pojawiło się parę łabędzi . Pozowały dość ładnie ,choć były daleko .
Zrobiłem parę fotek ,słonce zaszło za chmury wiec pora wracać .






4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, piękna z gęsi w śniegu.
    Twoje drugie zdjęcie ma piękny atmosfera też.

    Groetjes Tinie

    OdpowiedzUsuń
  2. in de winter foto,s maken geeft toch een geweldige sfeer.

    OdpowiedzUsuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate