Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Archiwum bloga

niedziela, 29 grudnia 2013

Niby zima ,a jednak jesiennie

28 grudnia wybrałem się na spacer ,po lakach i lesie .
Co to się porobiło z ta pogodą ,grudzień a na lakach
jak pożną jesienią . Zrobiłem parę fotek zasuszonych roślin
.Byly co prawda troszkę pomoczone przez z lekka oszroniałą aurę ,
ale co tam .
O godzinie 9.00 temperatura byla 7st ,słoneczko z początku ładnie świeciło ,
potem jakby przybladło . Bylo przyjemnie i ciepło jak na tę porę roku .










10 komentarzy:

  1. piękne ujęcia!!!!! pozdrawiam !!
    http://colonialharbour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. prachtig om zo van oud naar nieue te gaan..de aller beste wensen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Your photographs are beautiful. Happy new year!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ,szczęsliwego nowego roku .Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pazurek z kropelką przepiękny. Szron na zieleni też cudowny.
    Szczęśliwości w nowym roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odwiedziny i mily komentarz .Szcześliwego nowego roku .

      Usuń
  5. just beautiful shots. happy new year to you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za życzenia .Szczesliwego nowego roku .

      Usuń

Translate