Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

czwartek, 25 lipca 2013

Wstężyk ogrodowy -(Cepaea hortensis)





  • Wstężyk ogrodowy
  • Wstężyk ogrodowy – ślimak należący do rodziny ślimakowatych. Występuje w Ameryce Północnej i w Europie, w tym na obszarze całej Polski. Ślimak ten jest bardzo podobny do wstężyka austriackiego. Ma różnokolorową muszlę o błyszczącej powierzchni.Wikipedia 

    Wielkość 19-21 mm, występuje w miejscach wilgotnych, na skraju lasów i zarośli, często widoczny po deszczu. Żywi się liśćmi i owocami oraz glonami rosnącymi na pniach drzew. Spotkać go można nie tylko na ziemi czy wśród zarośli ale także wpełza na drzewa, czasem nawet wysoko.












                                                                                          25.07.2013




  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
    blog fotograficzny
    Akcja: Nie kradnij zdjęć!
    Agregator Blogów Fotograficznych
    zBLOGowani.pl

    Translate