Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

niedziela, 21 lipca 2013

Proporzyca marzymłódka


Zdecydowałem się wreszcie dzisiaj na wczesnoporanny wypad na lakę .
Opłaciło się , pogoda dopisała[owady też]
Przybyłem trochę za wcześnie bo bylem już na miejscu o godz 4.30.
Musiałem poczekać ,światło było do niczego .
Ale już po 5.00 fotki zaczynały łapać dość dobre światło [a komary mnie].
Poszperałem pośród traw tak do 7.30 ,i odwrót do domu




  • Proporzyca marzymłódka
  • Proporzyca marzymłódka – motyl z rodziny niedźwiedziówek, znany również pod nazwą marzymłódka proporzec. Cechy rozpoznawcze: rozpiętość skrzydeł 32–40 mm głowa, tułów i odwłok czarne Wikipedia 





  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
    blog fotograficzny
    Akcja: Nie kradnij zdjęć!
    Agregator Blogów Fotograficznych
    zBLOGowani.pl

    Translate