Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Modraszek ikar-(Polyommatus icarus)

Modraszek ikar
Modraszek ikar − motyl dzienny z rodziny modraszkowatych. Występuje w Europie, na północy Afryki i w Azji. Jeden z najpospolitszych modraszków. Lata od początku czerwca do końca sierpnia. Rozpiętość skrzydeł: 25-35 mm. Wikipedia 

W NIEBIESKIM MU DO TWARZY 





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate