Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

środa, 24 lipca 2013

Jaskier rozłogowy - Ranunculus repens

Jaskier rozłogowy - Ranunculus repens
Jaskier ten jest doskonałą rośliną okrywową do ogrodów naturalistycznych o mokrym podłożu. Rozprzestrzenia się rozłogami i staje się szybko ekspansywny co trzeba wziąć pod uwagę wprowadzając go do mniejszych ogrodów. Tworzy kępy szerokości ok. 1 m, rozwidlonych pędów wysokości 30-60 cm, z trójsiecznymi, odcinkami pierzastosiecznymi, błyszczącymi liśćmi. Kwitnie w maju-sierpniu. Kwiaty są jaskrawożółte, średnicy 3 cm, osadzone pojedynczo na długich szypułkach. Tam gdzie będzie kontrolowany jego rozrost może być on dobrą ozdobą mokrych rabat i obrzeży oczek wodnych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate