Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

wtorek, 30 lipca 2013

Firletka poszarpana - Lychnis flos-cuculi

  • Firletka poszarpana
  • Firletka poszarpana – gatunek byliny należący do rodziny goździkowatych. Występuje w Europie i Azji Zakaukazie, wschodnia i zachodnia Syberia. W Polsce jest rośliną pospolitą. Wikipedia 


  • 2 komentarze:

    1. w dzieciństwie mówiłyśmy z kuzynką na te kwiaty goździki :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja też nie wiedziałem do momentu aż zacząłem się troszkę tym interesować .

      OdpowiedzUsuń

    Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
    blog fotograficzny
    Akcja: Nie kradnij zdjęć!
    Agregator Blogów Fotograficznych
    zBLOGowani.pl

    Translate