Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

sobota, 27 lipca 2013

Modraki -[Chabry]

Chaber
Chaber – rodzaj roślin z rodziny astrowatych, liczący 450-550 gatunków, rosnących głównie w Europie i na obszarze śródziemnomorskim, kilka gatunków pochodzi z Azji, Australii i Ameryki Północnej.

Chaber bławatek – gatunek rośliny zielnej z rodziny astrowatych. Nazwy ludowe: białasy, głowacz, jasieniec, kardy, kwiatek wołoszek, macoszka, modrak, modrzeńczyk, samosiejka, wasilek, wawer. Występuje w Europie oraz na Syberii Zachodniej.Wikipedia 



Pięknie ubarwiają nasze pola i łąki ,mają piękną barwę

W porannym słońcu 

Pośród łanów zbożna 


W słońcu mienią się płatki 



Wśród traw 





Tak jakby odbite w lustrze 






Krople rosy połyskują w promieniach porannego słońca 




27.07.2013





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate