Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

niedziela, 12 maja 2013

Prymulki


Zakwitają Prymulki 

Prymulka (łac. primula) jest byliną ogrodową z rodziny pierwiosnkowatych, często nazywanymi pierwiosnkami.
Kwiaty prymulki wyrastają bardzo wcześnie, niektóre odmiany zakwitają już w marcu, inne, takie Primula officinalis, rozpoczynają kwitnienie w kwietniu i maju. Pierwiosnki mają pojedyncze liście oraz rurkowaty, pięciolistny kwiatostan, ich ubarwienie jest bardzo różnorodne i przybiera odcienie żółci, błękitu, różu oraz czerwieni.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate