Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

poniedziałek, 5 czerwca 2017

ŁĄKOWE DROBINKI

Chodząc po łąkach często napotykamy wiele małych i niepozornych roślinek . Nie próbuje nawet pokusić się o ich nazewnictwo ,z uwagi na podobieństwo do innych roślin .Niektóre z nich są naprawdę piękne. Oprócz tych małych mamy piękności takie jak maki  czy modraki .Wiele piękna kryje się pośród traw .














14 komentarzy:

  1. Roślinki mi znane, chyba wszystkie - zwłaszcza podziwiam makro tych najmniejszych, dopiero z bliska można naprawdę dobrze się im przyjrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Pokazałeś te piękne niepozorne roślinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja chodząc z aparatem wypatruję tych niepozornych maleństw, które mają niezaprzeczalny urok, który na tych zdjęciach pięknie został pokazany.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki fotografii zaczęłam je zauważać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe ujęcia roślin :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wycackane te twoje obrazki,że aż miło popatrzeć :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate