Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

sobota, 20 maja 2017

Rozpoczynamy sezon

Nareszcie udało mi się wyrwać  w plener .W tym roku wszystko mi się opóźniło ,ale jakoś nadrobię te moje niedociągnięcia . Pogoda dopisała ,choć po upływie 2 godzin wiatr zaczął harcować nad łąkami . Było w miarę ciepło , cisza tylko śpiew ptaków i rechot żab słyszalny w koło . Wszystko zazielenia się pięknie .
W trawach coraz więcej owadów , no i oczywiście gdzie nie spojrzeć ślimaki . Ale o owadach i ślimakach w następnym wpisie .

No i sezon rozpoczęty


Dolina rzeki cybiny 



Cisza spokój i cudowna przyroda 





Nieskalana jeszcze przez wycinki 



Gniazda nie zagrożone 


Wszędzie słychać godowe skrzeki żab 



Gęgawa na dobre zadomowiła się nad swarzędzkim jeziorem 



Kaczki wyprowadziły swoje potomstwa 


Cisza i spokój na czystej toni 


Robi się pachnąco i kolorowo 


Wszędzie  ślimaki w różnorakich barwach 



Owady coraz śmielej pozują do zdjęć 


Z rana na pajęczynach prezentują się pająki 







6 komentarzy:

  1. Tak to fajny czas, Chętnie wychodzi się w plener.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle pięknych zdjęć,wprost cudownych.Ten malowniczy krajobraz i te wspaniałe ptaki pozwoliły ,by ta cała przyroda znalazła się na fotkach Pana.Lubię obserwować ptaki,aparat zawsze mam ze sobą,zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ujęcia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate