Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

niedziela, 11 grudnia 2016

Ropucha zielona

Takie nie typowe spotkanie  na sali gimnastycznej .Prawie co rano wchodząc na sale "wita" mnie właśnie ta żaba . Nie specjalnie jest bojaźliwa ,ale za to bardzo skoczna .Muszę przyznać ze ona mi się bardzo podoba . Taką samą  spotkałem tu przed 4 laty .Może to ta sama ,albo jej potomstwo .

Ropucha zielona – pospolity gatunek płaza z rodziny ropuchowatych. Wyróżnia się zieloną barwą. Zasięg jej występowania jest szeroki. Zasiedla zróżnicowane siedliska, preferuje ląd nad wodę. Żywi się drobnymi bezkręgowcami.[ Wikipedia]







8 komentarzy:

  1. Niesamowita, ładne kolorki takie maskujące

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego gościa bym się na sali gimnastycznej nie spodziewała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałbym Jarku aby witała mnie tak piękna ropucha zielona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może by dało się załatwić ,tylko ciężko z nią się rozmawia .Hha

      Usuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate