Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

wtorek, 3 maja 2016

Śladami Dezyderego Chłapowskiego [ cz1]

Pałac w Turwi-pałac rodziny Chłapowskich, zlokalizowany wTurwi, w gminie Kościan. Jednym z jego właścicieli (w latach 1815-1879) był gen.Dezydery Chłapowski, współtwórca pracy organicznej i jeden z kreatorów nowoczesnego rolnictwa wielkopolskiego.



Obiekt pochodzi z lat 1760-1770 i otoczony jest XVIII-wiecznym parkiem krajobrazowym o powierzchni 21,9 ha. Wybudowany został przez Ludwika Chłapowskiego, jako dwupiętrowy pałac, a później przebudowany w latach 1780, 1820-1830 i w początkach XX wieku.
[Wikipedia]

Polecam to miejsce ,naprawdę park i otoczenie jest piękne i malownicze . 











No to wchodzimy do parku 



















2 komentarze:

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate