Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Swarzędz, Wielkopolskie, Poland
Jestem jaki jestem . Amator ,pasjonat Ciekawy świata w obiektywie

Łączna liczba wyświetleń

Moja lista blogów

Powered By Blogger

Archiwum bloga

sobota, 13 grudnia 2014

Suszki jeszcze jesienne

Pogoda z każdym dniem się pogarsza.A ni to jesień ani zima .
Aura w naszym regionie taka nijaka . Przydało by się troszkę białego puchu aby było co uwiecznić w obiektywie . Pozostały nam zasuszone rośliny ,one też mają swój urok .















6 komentarzy:

  1. Withered flowers are beautiful.
    Beautiful photos!

    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) U mnie ostatnio pojawił się szron, jednak następnego dnia już zniknął.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby nie było tak jak w zeszłym roku w połowie stycznia pierwszy śnieg:)

    OdpowiedzUsuń

  4. Ciekawe tematy, wymagają trochę cierpliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damianie cierpliwość to nasza fotografów domena .
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Focimy.pl - agregator blogów fotograficznych i wyszukiwarka zdjęć
blog fotograficzny
Akcja: Nie kradnij zdjęć!
Agregator Blogów Fotograficznych
zBLOGowani.pl

Translate